Важковози

на складі
Агроіндустрія
скоро у продажі
Будівництво
скоро у продажі
Агроіндустрія
скоро у продажі
Будівництво
скоро у продажі
Агроіндустрія
скоро у продажі
Будівництво
на складі
Будівництво
скоро у продажі
Агроіндустрія
на складі
Будівництво
скоро у продажі
Будівництво
скоро у продажі
Агроіндустрія
скоро у продажі
Важковози
скоро у продажі
Будівництво

Будівельна техніка, яка використовується в процес будівництва доріг, розробки кар'єрів, а також для виконання інших робіт такого плану, не відноситься до транспортних засобів, а найчастіше і зовсім не призначена для пересування. Така техніка може встановлюватися на автомобільні шасі (у такому разі вона може долати невеликі відстані самостійно), а може мати гусеничні шасі (тоді вона переміщується як правило, у межах будівельних майданчиків та ґрунтових доріг поблизу). Деякі моделі зовсім не самохідні. Відсутність пересувного шасі нівелює можливість переміщення її самостійно навіть по будмайданчику, така спецтехніка має стаціонарну конструкцію і її необхідно привозити на місце робіт спеціальним транспортом. До такої спецтехніки, яка потребує її доставки на об'єкт, належать асфальтоукладачі, віброкатки, дорожні катки, гусеничні екскаватори, дорожні косарки, термоси для асфальту, укладачі узбіччя, рециклери та багато іншого. Для доставки такого обладнання використовують спеціальні вантажні авто, оснащені тралами. Саме причіп трал може забезпечити максимально зручні умови для виконання вантажно-розвантажувальних робіт великих та важких машин, а також їх закріплення та безпечне транспортування.

Сьогодні завод ВАРЗ пропонує кілька варіантів виконань, а саме:

  • високопарний напівпричіп з вантажною висотою від 900 до 1200 мм;
  • низкорамний напівпричіп з вантажною висотою від 300 до 520 мм.

Переважна більшість причепів утворюються у вигляді напівпричепа низькорамного. Оскільки саме такий тип платформи дозволяє змістити центр ваги вантажу під час транспортування фронтальних навантажувачів, асфальтоукладальників, трансформаторів тощо. Низькорамні трали зручні для самостійного заїзду техніки та гарантують її стійкість на платформі. Однак, слід зазначити, що знижений кліренс - не завжди придатний для транспортування. Авто з низькою рамою не підійдуть для перевезення негабаритних вантажів пересіченою місцевістю та ґрунтовими дорогами. Для таких перевезень використовуються зазвичай високорамні трали, але вони обладнуються додатково всюдихідною гумою з глибоким профілем протектора і посиленою підвіскою.

Інженери заводу ВАРЗ готові спроектувати будь-який причіп трал важковоз із урахуванням усіх побажань замовника. Крім того, у виробництві сьогодні використовуються сучасні технологічні процеси, такі як плазмове різання металу, дробоструминна обробка металу, зварювання сучасним обладнанням, фарбування за системою RAL. Завод сертифікований за системою ISO. ВАРЗ застосовує повний цикл виробництва, починаючи від проектування, закінчуючи введенням обладнання в експлуатацію та оформленням усіх дозвільних документів. ВАРЗ – гарантія якості, найкращі напівпричепи, а також широка мережа сервісних центрів. Зрозуміло, що навіть найнадійніша техніка потребує періодичної заміни запчастин і має властивість ламатися, адже умови роботи вантажних машин часом досить жорсткі та інтенсивні.