Напівпричіп-важковіз ВАРЗ-НПВ 6011
Технічні характеристики Напівпричіп-важковіз ВАРЗ-НПВ 6011
Опис: Напівпричіп-важковіз ВАРЗ-НПВ 6011
5-осьовий напівпричіп-важковоз ВАРЗ-НПВ 6011 спеціально розроблений, створений та адаптований для вітчизняних умов експлуатації з найжорсткішими та інтенсивними умовами праці, він відрізняється високою міцністю рами та надійністю підвіски. ВАРЗ-НПВ 6011 за якістю не поступається найдорожчим імпортним аналогам, проте його вартість залишається доступною для кінцевого вітчизняного споживача. Саме цим пояснюється такий високий попит на цей вид обладнання. Такий напівпричіп чудово підходить для перевезення негабаритних вантажів вагою до 60 тонн. Він відрізняється високою потужністю, має збалансований набір характеристик для перевезення великовагових вантажів, проте при цьому має маневреність (вона забезпечується поворотними осями).
Шасі | • Посилене шасі з двох поздовжніх лонжеронів двотаврового перетину, з'єднаних поперечними балками (для складних дорожніх умов) • Матеріал виготовлення - високоякісна і високоміцна сталь німецького виробництва OVAKO (стандарт ISO 1 726) |
Агрегат осі | • Посилений осьовий агрегат (розрахований на навантаження в 12 тонн) BPW / SAF (Німеччина), барабанні (дискові) гальма. Такі осьові агрегати дозволяють експлуатувати напівпричіп без поломок і простоїв навіть при великих навантаженнях; • Підвіска — пневматична або ресорна. |
Колеса і шини | • Розмір шин – 235/70R17.5; • Кількість запасних коліс – 1. |
Гальмівна система | • Гальмівна система KNORR-BREMSE (Німеччина) з EBS, яка забезпечує одночасну подачу гальмівного тиску в усі гальмівні камери і допомагає істотно зменшити довжину гальмівного шляху; • Гальмівна система встановлена у відповідність з Правилами ЄЕК ООН R 13-10. |
Електрообладнання | • Електрообладнання від компанії ERMAX (Австрія), яка є одним з лідерів на світовому ринку виробників світлотехніки для автомобілів; • Шкворінь – 2 дюйма; • Аппарелі - механічні або гідравлічні з кутом заїзду від 8 до 13 градусів; • Електрична система 24В. Світлодіодне освітлення збоку 2х7 і 1х15 з контактними роз'ємами, встановлене у відповідність з Правилами ЄЕК ООН R 48-03; |
Підлога | • В якості настила для платформи використовується високоміцна сталь товщиною 4 мм. |
Фарбування | • Перед фарбуванням всі металеві поверхні напівпричепа піддаються піскоструйній або дробеструйній обробці, що дозволяє не тільки очистити їх від продуктів корозії або окалини, а й надати шерохуватість, завдяки якій забезпечується краще зчеплення з нанесеними поверх матеріалами; • На оброблену поверхню наноситься два шари грунту і два шари стійкою до пошкоджень фарби. Всі матеріали, випускаються європейськими виробниками і мають високу якість. |
Переваги нашої продукції | • Даний причіп розроблений фахівцями нашої компанії і не має імпортних аналогів; • Міцна, перевірена часом конструкція, яка здатна витримувати великі перенавантаження. Зокрема, для виготовлення рами використовується метал S690, який відрізняється високими характеристиками міцності та експлуатаційними характеристиками; • Для виготовлення своєї продукції ми використовуємо тільки якісні і оригінальні комплектуючі від кращих європейських виробників; • Конструкція кожного напівпричепа ретельно опрацьовується інженерами нашої компанії, що дозволяє без проблем перевозити більшість великогабаритних вантажів; • Вся наша продукція відрізняється високими показниками надійності, а також простотою і зручністю в експлуатації; • Цілодобова сервісна підтримка і консультація наших фахівців. Наявність 12 сервісних станцій на території України; • Фахівці нашої компанії підберуть оптимальну модель і комплектацію напівпричепа в залежності від ваших потреб і особливостей вантажу, що перевозиться; • Вартість нашої продукції на порядок є нижчою за європейські аналоги і вона більш пристосована до вітчизняних умов експлуатації. • Досвід! Наша компанія виробляє напівпричепи протягом 30 років. Ми маємо великий досвід в проектуванні і створенні якісних напівпричепів, які повністю відповідають всім необхідним стандартам і чудово зарекомендували себе в умовах експлуатації на вітчизняних дорогах. |