Напівпричіп-самоскид ВАРЗ-НПС 2730 С

скоро у продажі
  • Напівпричіп-самоскид ВАРЗ-НПС 2730 С
  • Напівпричіп-самоскид ВАРЗ-НПС 2730 С photo-0
  • Напівпричіп-самоскид ВАРЗ-НПС 2730 С photo-1
  • Напівпричіп-самоскид ВАРЗ-НПС 2730 С photo-2

Маса:

Маса вантажу, що перевозиться, кг:
27000
Маса напівпричіпа повна, кг:
34600
Маса спорядженого напівпричіпа, кг:
7600
Тип техники:
Напівпричіп
Напрямки бізнесу:
Будівництво
Тип підвіски:
3-ох вісна, пневматична/ресорна
Гальмівна система:
KNORR-BREMSE (Німеччина)
Об’єм кузова, куб.м:
30

Опис: Напівпричіп-самоскид ВАРЗ-НПС 2730 С

Шасі

• Посилене шасі з двох поздовжніх лонжеронів двотаврового перетину, з'єднаних поперечними балками (для складних дорожніх умов)

• Матеріал виготовлення - високоякісна і високоміцна сталь німецького виробництва OVAKO (стандарт ISO 1 726), а також вітчізняного виробника сталь для зварних конструкцій марки 09Г2С 

Агрегат осі

• Посилений осьовий агрегат (розрахований на навантаження в 12 тонн) BPW / SAF (Німеччина), барабанні (дискові) гальма.  Такі осьові агрегати дозволяють експлуатувати напівпричіп без поломок і простоїв навіть при великих навантаженнях;

• Підвіска — пневматична або ресорна.

Колеса і шини

• Розмір шин – 385/65R22.5;

• Кількість запасних коліс – 1.

Гальмівна система

• Гальмівна система KNORR-BREMSE (Німеччина) з EBS, виконано по двопроводній схемі ,яка забезпечує одночасну подачу гальмівного тиску в усі гальмівні камери і допомагає істотно зменшити довжину гальмівного шляху;

• Два датчика ABS на одній осі;

• Гальмівна система встановлена ​​у відповідність з Правилами ЄЕК ООН R 13-10.

Електрообладнання

• Електрообладнання від компанії ERMAX (Австрія), яка є одним з лідерів на світовому ринку виробників світлотехніки для автомобілів;

• Електрична система 24В.  Світлодіодне освітлення збоку 2х7 і 1х15 з контактними роз'ємами, встановлене у відповідність з Правилами ЄЕК ООН R 48-03;

Шкворінь

•           2 дюйма

Кузов 

•           Сталевий, об᾿єм кузова 30 куб.м.

Фарбування

• Перед фарбуванням всі металеві поверхні напівпричепа піддаються піскоструйній або дробеструйній обробці, що дозволяє не тільки очистити їх від продуктів корозії або окалини, а й надати шерохуватість, завдяки якій забезпечується краще зчеплення з нанесеними поверх матеріалами;

• На оброблену поверхню наноситься два шари грунту і два шари стійкою до пошкоджень фарби.  Всі матеріали, випускаються європейськими виробниками і мають високу якість.

Переваги нашої        продукції

• Даний напівпричіп розроблений фахівцями нашої компанії і не має імпортних аналогів;

• Міцна, перевірена часом конструкція, яка здатна витримувати великі перенавантаження.  Зокрема, для виготовлення рами використовується метал S690, який відрізняється високими характеристиками міцності та експлуатаційними характеристиками;

• Для виготовлення своєї продукції ми використовуємо тільки якісні і оригінальні комплектуючі від кращих європейських виробників;

• Конструкція кожного напівпричепа ретельно опрацьовується інженерами нашої компанії, що дозволяє без проблем перевозити більшість великогабаритних вантажів;

• Вся наша продукція відрізняється високими показниками надійності, а також простотою і зручністю в експлуатації;

• Цілодобова сервісна підтримка і консультація наших фахівців.  Наявність 12 сервісних станцій на території України;

• Фахівці нашої компанії підберуть оптимальну модель і комплектацію напівпричепа в залежності від ваших потреб і особливостей вантажу, що перевозиться;

• Вартість нашої продукції на порядок є нижчою за європейські аналоги і вона більш пристосована до вітчизняних умов експлуатації.

• Досвід!  Наша компанія виробляє напівпричепи протягом 30 років.  Ми маємо великий досвід в проектуванні і створенні якісних напівпричепів, які повністю відповідають всім необхідним стандартам і чудово зарекомендували себе в умовах експлуатації на вітчизняних дорогах.