Напівпричіп-важковіз ВАРЗ-НПВ 2412

Технічні характеристики Напівпричіп-важковіз ВАРЗ-НПВ 2412

під замовлення
  • Напівпричіп-важковіз ВАРЗ-НПВ 2412
  • Напівпричіп-важковіз ВАРЗ-НПВ 2412 photo-0
  • Напівпричіп-важковіз ВАРЗ-НПВ 2412 photo-1
  • Напівпричіп-важковіз ВАРЗ-НПВ 2412 photo-2

Розміри навантаженої платформи:

Висота, мм:
1205
Ширина, мм:
2550
Довжина, мм:
12270

Маса:

Маса вантажу, що перевозиться, кг:
16000
Маса напівпричіпа повна, кг:
24000
Маса спорядженого напівпричіпа, кг:
8000
Тип техники:
Напівпричіп
Тип підвіски:
3-ох вісна, пневматична
Гальмівна система:
KNORR-BREMSE (Німеччина)/WABCO (Німеччина)
Напрямки бізнесу:
Морське

Опис: Напівпричіп-важковіз ВАРЗ-НПВ 2412

Детальніше

Шасі

•           Посилене шасі з двох поздовжніх лонжеронів двотаврового перетину, з'єднаних поперечними балками (для складних дорожніх умов)

•           Матеріал виготовлення - 09Г2С ГОСТ 19282–73/ високоякісна і високоміцна сталь німецького виробництва OVAKO (стандарт ISO 1 726)

Агрегат осі

•           Посилений осьовий агрегат (розрахований на навантаження в 12 тонн) BPW / SAF (Німеччина)/ OSMAN KOC, барабанні (дискові) гальма.  Такі осьові агрегати дозволяють експлуатувати напівпричіп без поломок і простоїв навіть при великих навантаженнях;

•           Підвіска — пневматична або ресорна.

Колеса і шини

•           Розмір шин – 385/65R22.5;

•           Кількість запасних коліс – 1.

Гальмівна система

•           Гальмівна система KNORR-BREMSE (Німеччина) з EBS, яка забезпечує одночасну подачу гальмівного тиску в усі

 гальмівні камери і допомагає істотно зменшити довжину гальмівного шляху;

•           Датчики ABS на одній осі;

•           Гальмівна система встановлена ​​у відповідність з Правилами ЄЕК ООН R 13-10.

Електрообладнання

•           Електрообладнання від компанії ERMAX (Австрія), яка є одним з лідерів на світовому ринку виробників світлотехніки для автомобілів;

•           Шкворінь – 2 дюйма;

•           Електрична система 24В.  Світлодіодне освітлення збоку 2х7 і 1х15 з контактними роз'ємами, встановлене у відповідність з Правилами ЄЕК ООН R 48-03;

 

Фарбування

•           Перед фарбуванням всі металеві поверхні напівпричепа піддаються піскоструйній або дробеструйній обробці, що дозволяє не тільки очистити їх від продуктів корозії або окалини, а й надати шерохуватість, завдяки якій забезпечується краще зчеплення з нанесеними поверх матеріалами;

•           На оброблену поверхню наноситься два шари грунту і два шари стійкою до пошкоджень фарби.  Всі матеріали, випускаються європейськими виробниками і мають високу якість.

Переваги нашої        продукції

 

•           Даний причіп розроблений фахівцями нашої компанії і не має імпортних аналогів;

•           Міцна, перевірена часом конструкція, яка здатна витримувати великі перенавантаження.  Зокрема, для виготовлення рами використовується метал S690, який відрізняється високими характеристиками міцності та експлуатаційними характеристиками;

•           Для виготовлення своєї продукції ми використовуємо тільки якісні і оригінальні комплектуючі від кращих європейських виробників;

•           Конструкція кожного напівпричепа ретельно опрацьовується інженерами нашої компанії, що дозволяє без проблем перевозити більшість великогабаритних вантажів;

•           Вся наша продукція відрізняється високими показниками надійності, а також простотою і зручністю в експлуатації;

•           Цілодобова сервісна підтримка і консультація наших фахівців.  Наявність 12 сервісних станцій на території України;

•           Фахівці нашої компанії підберуть оптимальну модель і комплектацію напівпричепа в залежності від ваших потреб і особливостей вантажу, що перевозиться;

•           Вартість нашої продукції на порядок є нижчою за європейські аналоги і вона більш пристосована до вітчизняних умов експлуатації.

•           Досвід!  Наша компанія виробляє напівпричепи протягом 30 років.  Ми маємо великий досвід в проектуванні і створенні якісних напівпричепів, які повністю відповідають всім необхідним стандартам і чудово зарекомендували себе в умовах експлуатації на вітчизняних дорогах.

Вас також може зацікавити: