НАПІВПРИЧІП-ВАЖКОВІЗ ВАРЗ-НПВ 2611
Технічні характеристики НАПІВПРИЧІП-ВАЖКОВІЗ ВАРЗ-НПВ 2611
Опис: НАПІВПРИЧІП-ВАЖКОВІЗ ВАРЗ-НПВ 2611
ВАРЗ НПВ-2611 — унікальна конструкція, основне призначення якої полягає у транспортуванні сільськогосподарських та лісозаготівельних машин, обладнання та матеріалів для нафтогазової та енергетичної галузей, а також різноманітних конструкцій, що використовуються під час виконання дорожньо-будівельних робіт. Напівпричіп має оптимальну вантажопідйомність для таких цілей, що становить 26 тон. При виробництві цієї моделі все продумано до дрібниць. Вона обладнана електронною гальмівною системою останнього покоління, має посилену пневматичну підвіску, продуману конструкцію рами, а також має вичерпний набір додаткових опцій та обладнання, що робить її незамінною при експлуатації у вітчизняних умовах експлуатації з найжорсткішими та найінтенсивнішими умовами праці.
Шасі | • Посилене шасі з двох поздовжніх лонжеронів двотаврового перетину, з'єднаних поперечними балками (для складних дорожніх умов) • Матеріал виготовлення - високоякісна і високоміцна сталь німецького виробництва OVAKO (стандарт ISO 1 726) |
Агрегат осі | • Посилений осьовий агрегат (розрахований на навантаження в 12 тонн) BPW / SAF (Німеччина), барабанні (дискові) гальма. Такі осьові агрегати дозволяють експлуатувати напівпричіп без поломок і простоїв навіть при великих навантаженнях; • Підвіска — пневматична або ресорна. |
Колеса і шини | • Розмір шин – 235/70R17.5; • Кількість запасних коліс – 1. |
Гальмівна система | • Гальмівна система KNORR-BREMSE (Німеччина) з EBS, яка забезпечує одночасну подачу гальмівного тиску в усі гальмівні камери і допомагає істотно зменшити довжину гальмівного шляху; • Датчики ABS на двох осях; • Гальмівна система встановлена у відповідність з Правилами ЄЕК ООН R 13-10. |
Електрообладнання | • Електрообладнання від компанії ERMAX (Австрія), яка є одним з лідерів на світовому ринку виробників світлотехніки для автомобілів; • Шкворінь – 2 дюйма; • Аппарелі - механічні або гідравлічні з кутом заїзду від 8 до 13 градусів; • Електрична система 24В. Світлодіодне освітлення збоку 2х7 і 1х15 з контактними роз'ємами, встановлене у відповідність з Правилами ЄЕК ООН R 48-03; |
Підлога | • В якості настила для платформи використовується високоміцна сталь товщиною 4 мм. |
Фарбування | • Перед фарбуванням всі металеві поверхні напівпричепа піддаються піскоструйній або дробеструйній обробці, що дозволяє не тільки очистити їх від продуктів корозії або окалини, а й надати шерохуватість, завдяки якій забезпечується краще зчеплення з нанесеними поверх матеріалами; • На оброблену поверхню наноситься два шари грунту і два шари стійкою до пошкоджень фарби. Всі матеріали, випускаються європейськими виробниками і мають високу якість. |
Переваги нашої продукції | • Даний причіп розроблений фахівцями нашої компанії і не має імпортних аналогів; • Міцна, перевірена часом конструкція, яка здатна витримувати великі перенавантаження. Зокрема, для виготовлення рами використовується метал S690, який відрізняється високими характеристиками міцності та експлуатаційними характеристиками; • Для виготовлення своєї продукції ми використовуємо тільки якісні і оригінальні комплектуючі від кращих європейських виробників; • Конструкція кожного напівпричепа ретельно опрацьовується інженерами нашої компанії, що дозволяє без проблем перевозити більшість великогабаритних вантажів; • Вся наша продукція відрізняється високими показниками надійності, а також простотою і зручністю в експлуатації; • Цілодобова сервісна підтримка і консультація наших фахівців. Наявність 12 сервісних станцій на території України; • Фахівці нашої компанії підберуть оптимальну модель і комплектацію напівпричепа в залежності від ваших потреб і особливостей вантажу, що перевозиться; • Вартість нашої продукції на порядок є нижчою за європейські аналоги і вона більш пристосована до вітчизняних умов експлуатації. • Досвід! Наша компанія виробляє напівпричепи протягом 30 років. Ми маємо великий досвід в проектуванні і створенні якісних напівпричепів, які повністю відповідають всім необхідним стандартам і чудово зарекомендували себе в умовах експлуатації на вітчизняних дорогах. |