Напівпричіп – контейнеровоз (з гідроциліндром) ВАРЗ-НПК 2908

Технічні характеристики Напівпричіп – контейнеровоз (з гідроциліндром) ВАРЗ-НПК 2908

під замовлення
  • Напівпричіп – контейнеровоз (з гідроциліндром) ВАРЗ-НПК 2908
  • Напівпричіп – контейнеровоз (з гідроциліндром) ВАРЗ-НПК 2908 photo-0
  • Напівпричіп – контейнеровоз (з гідроциліндром) ВАРЗ-НПК 2908 photo-1
Напрямки бізнесу:
Морське
Тип техники:
Напівпричіп

Опис: Напівпричіп – контейнеровоз (з гідроциліндром) ВАРЗ-НПК 2908

ВАРЗ - НПК 2908 з гідроциліндром є універсальним напівпричепом, який ідеально підходить під перевезення 20 Ft контейнера, та за рахунок додатково встановленого гідроциліндра під самоскидний кузов об'ємом 35 м.куб. Ця модифікація користується попитом замовниками, діяльність яких так чи інакше пов'язана з морськими перевезеннями.

Детальніше

Шасі

• Посилене шасі з двох поздовжніх лонжеронів двотаврового перетину, з'єднаних поперечними балками (для складних дорожніх умов)

• Матеріал виготовлення - високоякісна і високоміцна сталь німецького виробництва OVAKO (стандарт ISO 1 726), а також вітчізняного виробника сталь для зварних конструкцій марки 09Г2С 

Агрегат осі

• Посилений осьовий агрегат (розрахований на навантаження в 12 тонн) BPW / SAF (Німеччина), барабанні (дискові) гальма.  Такі осьові агрегати дозволяють експлуатувати напівпричіп без поломок і простоїв навіть при великих навантаженнях;

• Підвіска — пневматична або ресорна.

Колеса і шини

• Розмір шин – 385/65R22.5;

• Кількість запасних коліс – 1.

Гальмівна система

• Гальмівна система KNORR-BREMSE (Німеччина) з EBS, виконано по двопроводній схемі ,яка забезпечує одночасну подачу гальмівного тиску в усі гальмівні камери і допомагає істотно зменшити довжину гальмівного шляху;

• Два датчика ABS на одній осі;

• Гальмівна система встановлена ​​у відповідність з Правилами ЄЕК ООН R 13-10.

Електрообладнання

• Електрообладнання від компанії ERMAX (Австрія), яка є одним з лідерів на світовому ринку виробників світлотехніки для автомобілів;

• Електрична система 24В.  Світлодіодне освітлення збоку 2х7 і 1х15 з контактними роз'ємами, встановлене у відповідність з Правилами ЄЕК ООН R 48-03;

Шкворінь

•          2 дюйма

Контейнер 

•           Один 20 Ft.  

Фарбування

• Перед фарбуванням всі металеві поверхні напівпричепа піддаються піскоструйній або дробеструйній обробці, що дозволяє не тільки очистити їх від продуктів корозії або окалини, а й надати шерохуватість, завдяки якій забезпечується краще зчеплення з нанесеними поверх матеріалами;

• На оброблену поверхню наноситься два шари грунту і два шари стійкою до пошкоджень фарби.  Всі матеріали, випускаються європейськими виробниками і мають високу якість.

Переваги нашої        продукції

• Даний напівпричіп розроблений фахівцями нашої компанії і не має імпортних аналогів;

• Міцна, перевірена часом конструкція, яка здатна витримувати великі перенавантаження.  Зокрема, для виготовлення рами використовується метал S690, який відрізняється високими характеристиками міцності та експлуатаційними характеристиками;

• Для виготовлення своєї продукції ми використовуємо тільки якісні і оригінальні комплектуючі від кращих європейських виробників;

• Конструкція кожного напівпричепа ретельно опрацьовується інженерами нашої компанії, що дозволяє без проблем перевозити більшість великогабаритних вантажів;

• Вся наша продукція відрізняється високими показниками надійності, а також простотою і зручністю в експлуатації;

• Цілодобова сервісна підтримка і консультація наших фахівців.  Наявність 12 сервісних станцій на території України;

• Фахівці нашої компанії підберуть оптимальну модель і комплектацію напівпричепа в залежності від ваших потреб і особливостей вантажу, що перевозиться;

• Вартість нашої продукції на порядок є нижчою за європейські аналоги і вона більш пристосована до вітчизняних умов експлуатації.

• Досвід!  Наша компанія виробляє напівпричепи протягом 30 років.  Ми маємо великий досвід в проектуванні і створенні якісних напівпричепів, які повністю відповідають всім необхідним стандартам і чудово зарекомендували себе в умовах експлуатації на вітчизняних дорогах.

Вас також може зацікавити: