Контейнеровозы Морское

Напівпричіп контейнеровоз є транспортним засобом, що відноситься до класу колісної техніки суворого функціонального призначення, який необхідний для організації транспортування стандартних морських, залізничних та спеціалізованих контейнерів. Найчастіше причіп для перевезення контейнерів все ж таки пов'язаний з морськими перевезеннями, адже, як правило, кінцеві пункти прибуття вантажу морським сполученням знаходяться на значній відстані від портових терміналів і контейнери необхідно доставляти автомобільним транспортом. Насправді, контейнеровоз може використовуватися не тільки для перевезення 20 і 40 футових контейнерів, але і для транспортування будь-якого іншого вантажу, який можна зафіксувати на платформі.

Сьогодні на ринку можна купити причіп контейнеровоз кількох модифікацій:

  • стандартний напівпричіп контейнеровоз (використовується для транспортування стандартних контейнерів);
  • низькорамний причіп для перевезення контейнерів (протрібні при перевезенні суховантажних контейнерів підвищеної місткості. Необхідність використання такого типу контейнеровозів обумовлена правилами дорожнього руху, що забороняють переміщення транспортних засобів і вантажів заввишки більше 4 м. На такому напівпричепі гранична висота вантажу не досягає максимально допустимої висоти і тому переміщатися магістралями).

На підприємстві ВАРЗ сьогодні випускається максимально затребувана продукція завдяки чіткому відстеженню потреб ринку та конкретного замовника. А тому тут можна купити контейнеровоз під будь-які цілі та з різними параметрами. ВАРЗ постійно впроваджує найновіші та передові європейські технології на своєму виробництві, зберігає марку та репутацію надійного партнера. ВАРЗ успішно вирішує завдання забезпечення високої міцності конструкції та одночасного недопущення надмірного зростання власної маси напівпричепи, оскільки використовує у виробництві лише високоякісну сталь та різні інженерні рішення у проектуванні рами. При виробництві використовуються комплектуючі від найкращих світових виробників європейського рівня, а тому випущені напівпричепи відрізняються надійністю підвіски, міцністю рами, мають відмінні експлуатаційні характеристики і вимагають мінімум витрат на амортизацію.